fredag 13 maj 2011

vad har hänt!?


Ingen aning.. har lite bloggtorka så jag visar mina senaste bilder på Molly



men en hel del har ju faktiskt hänt kom jag på..
Det blev bjärredsglass i måndags. Mjukglass för mig och kulglass för maken.
Kassatjejerna var här på besök i tisdags och det var supertrevligt (som vanligt)
I onsdags hade jag hela 3 timmar egentid på kvällen som jag spenderade med tjejerna på gräddhyllan i stan. Fick småjogga hem efter henriks samtal att det nog var dax att komma hem och ge snäckis lite mat. Var nog första motionen sen förlossningen. Tur att det bara tar ca 4 minuter från gräddhyllan hem till oss :)
Vi har även fått vår nya ritning på huset. det blev riktigt bra!
får se vad nästa steg blir nu.. så sjukt spännande!

Imorgon blir det ett riktigt äventyr... Ikea!

// Sandra

1 kommentar:

  1. Tar en kväll snart igen :) Lika mysigt och trevligt som alltid! Kramizzz

    SvaraRadera