torsdag 26 maj 2011

dagens klipp


Idag har vi fått besök av Linda och vi tog en tur ner på stan och in i butiken omtanken. Det är en affär som säljer ekologiska saker och har kläder både för stora och små och annat smått och gott. Har aldrig varit inne i affären men nu när den ska slå igen och allt är 50 % off så passar vi på :) Hittade jättefina velourkläder från Spirit of maya. Klänning för 1950 kr.. nja inte ens 50 off var det så särkilt lockande fast det var en fin klänning. Men på samma räcke hängde en vit omlotttröja (samma märke) för endast 595 kr. Provade och tyckte den blir nog bra! Hittade ett armband till mig och ett par byxor till snäckis. Glad över mina fynd gick jag till kassan. Hon slog in och kom till tröjan och såg prislappen.
- Jag är ledsen men den här är felmärkt. Den kostar 1 595 kr.
-öhhh... okej... fick jag fram och tänkte febrilt i hjärnan om jag ville ha den eller inte. Ganska mycket pengar liksom. Då kläcker säljaren ur sig.
- men det kan vara din lyckodag. Du får den för 595 kr + 50 % off....
Det tackar vi för!!! jag som gillar bra affärer blev överlycklig över detta fantastiska klipp....

// Sandra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar