tisdag 3 maj 2011

goda gärningar


Jag måste ha hamnat på alla välgörenhetsföreningars listor nu när jag har fått barn och är ett väldigt lätt byte för diverse snyfthistorier. "Skulle du vilja skänka pengar till cancerdrabbade barn??" öhhh..nä! är ju inte det man säger samtidigt som man tittar på sin söta friska dotter i babygymmet. Självklart vill jag ge er av mina pengar!! "Skulle du kunna tänka dig att hjälpa hörselskadade genom att köpa bla bla??" Givetvis, skicka det till mig! hör jag komma ut från min mun utan att blinka. Nu väntar jag bara på att fot- och munmålarna ska ringa så att jag kan ge mina sista mammapengar till dom.

// Sandra

1 kommentar:

  1. förlåt hehe, ska bättra mig på bloggeriet =) små ören är också pengar. man behöver inte alltid ge mycket. även det lilla räknas =)

    SvaraRadera