onsdag 4 maj 2011

dopförberedelser


Igår var en händelserik tisdag!
Började med besök hos Enikö och Felicia i Furulund. Tyckte jag hade bra koll på tiden men ack så fel jag hade. Att jag sedan skulle ta en genväg och köra av en avfart tidigare där det står stävie gjorde ju inte saken bättre. Genväg=senväg :( men jag kom fram till slut och fick tittat på deras nya fina hus och ätit en god lunch. Felicia var jättesöt i sin röda fina klänning och Molly var en duktig flicka och låg fint i sin vagn.

Efter besöket var det hem en sväng och amma och sen åkte vi och hämtade upp Henrik och åkte vidare till center syd. Fick handlat all dricka,godis och annat smått och gott till dopet och åkte hem till mamma och pappa för avlämning. En utsökt middag åts (McDonald) och sen var det dags för amning och fotboll. Mamma och Pappa fick även besök av fotbollstokige Noel och Magnus som ville heja fram real. Henrik var ju inte sen att kommentera den senaste Mff matchen som inte slutade som vi skåningar ville :)


Tänkte jag skulle lägga ut en liten det här vill Molly ha som doppresent. Kanske i senaste laget men kanske hjälper det någon :)

Överst på listan är det strumpor från Trumpette



sångbok

Febertermometer som används i örat

leksaker

Nya sommardäck till Fiestan

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar