söndag 11 oktober 2009

Officiellt handicap


kl 10 var vi på parkeringen vid Svalövs GK. Mamma mötte upp och vi gick ut på naturbanan. Jag spelar bra nu och är hyfsat stabil. Får jag till ett bra järnslag med min 6:a (min favvoklubba) så slår jag längre än både mammas driver och Henriks järn4.. me happy :) Rundan gick väldigt bra för alla tre, mamma och jag på vars 17 poäng och henrik på 20 efter 9 hål. Officiellt handicap är nu ett faktum för Henrik Boberg som firade detta med att köpa en ordentlig golfmössa till framtida höstrundor. Småhungriga och med mörka moln över banan bestämde vi oss för att avsluta efter 9 hål och köra hemåt. Stannade till i Kävlinge för att testa Ica supemarket och fick handla hem bröd och soppa för en lättare lunch. 

.. uppladdningen hade börjat för Sverige- Danmark matchen..... 

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar