söndag 18 oktober 2009

inredningsparty


Vi var 9 tjejer som bänkade sig i soffan och väntade på att titta på en massa inredningsdetaljer. Tidningar delades ut och Tina visade och skickade runt en massa saker i ca en halvtimme innan vi fick komma fram till bordet och klämma o känna själva. 
Jag som var värdinna fick välja 3 saker till halva priset.. Jag hade sen lindas inredningsparty ( för ett halvår sen)  bestämt mig för att köpa 2 stora silverfärgade lyktor men de var slut!!!! darkness...  bestämde mig ganska så snabbt för ett superfint kakfat och sen ville jag ju ha en lykta så det fick bli en trälykta (översta lyktan på trappan) då var jag redan uppe i 800 kr så jag gav bort min tredje 50% till catarina och hennes  stjärnfilt.


Vi hade väldigt trevligt och jag bjöd på mina hembakade kanelbullar och chokladbollar. Efter shopping och fika så stannade eliten kvar och tittade på fotboll samt skvallrade i soffan :) 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar