fredag 2 oktober 2009

Halleluljah


Tittade på idol och väntade med stor förtjusning på vilka wildcards som juryn valt. Mina egna favoriter var Sabina, Eddie och Clara, höll lite på Nicolle oxå fast mer för jag gillar hennes som person och kanske inte så mycket för hennes sångkapacitet. Några skrällar blev det och jag hade inte räknat med att de skulle ta med Camilla efter hennes totala katastrofval med att poppa upp my heart will go on... men vad gör hon!!!!??? hon gör samma sak med nästa låt... med Halleluljah. Borde låsa in personen och kasta bort nyckel för den som poppar till den låten ... Var tvungen att gå in på youtube och kolla när Amanda Jenssen sjunger sin version i Idol. Hon gör det såååå sjukt bra så att jag får ont i hela kroppen, håren ställer sig upp och tårarna bara rinner ner från mina ögon......
Tack Amanda tack



 

1 kommentar:

  1. Var tvungen att kolla på Amanda själv. Hitta detta...ännu bättre....

    http://www.youtube.com/watch?v=MPl01GRU2Zw

    Sis

    SvaraRadera