fredag 29 juni 2012

men varför inte lite regn....


Molly är så trött på att vara på stranden nu. så fort jag kommer med bikinin och lilla sandhinken så slänger hon sig på golvet och skriker .. inte idag igeeeeen! jag orkar inte vara på stranden....

eller nä... min semester har ju så gott som regnat bort.. inte så mycket vatten på 200 år! varför inte just denna sommaren när jag har 5 veckors semester, har aldrig haft så länge och aldrig varit så mycket inomhus som denna sommaren. Nä, jag är inte bitter.... inte bitter alls. Skitväder..

Men jag och Molly har gjort massa andra saker.. som att klä om stolarna i köket.




Molly körde med sin egna skruvdragare och fixade och trixade med stolarna. Men det mesta fick jag göra ;)  Blev väldigt bra tycker jag. Har två stolar kvar och sen hoppas jag att det ska bli lite tyg över så jag kan få till några kuddar till soffan som står bredvid. Har även lite planer på att måla stolarna och bordsbenen (ej bordsskivan) vita. Vad tycker ni?

Igår kom mina fina hudvårdstjejer och Frank på besök. Det blev den obligatoriska husvisningen och sen blev det lunch och (kryss in the fucking tak) lite kaffe i solen. Det blev massa uppdatering, skratt och skvaller. Även ny träff inbokad med utgång i helsingborg! Oh my God! har ju inte varit på krogen på över 756 år. Ska bli sjukt kul!




jaha.. då kom åskan oxå. 
Fattades bara det... 


// Sandra :) 





2 kommentarer:

  1. Hej där! Så fina stolarna blir, snyggt staylade mot mattan! Kram Berit

    SvaraRadera
  2. Hej hopp! Jag tror att det blir väldigt fint att måla vitt som du nämner.
    Hälsn "inredningsesset" i Lustigstorpet
    (Nej, inte Martin... ;-)

    SvaraRadera