onsdag 6 juni 2012

Heja Sverige


Igår hade vi laddat inför fotbollskampen. När det väl visas något roligt på en av våra tre kanaler så måste vi passa på. Det blev även kaffe och kanelbullar eftersom vi firade lite extra att det var en ledig dag dagen efter.  Molly fick smaka en liten hörna av kanelbullen och blev totalt sockerspeedad! det var upp och ner och hit och dit i soffan, woooahhh, paaapa, vovvov och iaialej (som är hennes enda ordförråd just nu) x 72. Det blev inte så mycket tv-tittande för mamman utan mest hålla kolla på den energiska kidon. Men jag fick sett målen iallafall. Själva matchen var kanske ingen höjdare (har jag hört...) mitt i var det läggdags för mollypolly och därefter så åkte joggingskorna på och 40 min spenderades i skogen sådär på kvällskvisten. Tillägg armhävningar och situps på altanen när jag väl var hemma igen.. jomensåatte... 
Måste ju se snygg ut på lördag, så det är läge att bränna en o annan kalori. 

// sandra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar