fredag 9 september 2011

bakluckeloppis


Nu har jag anmält mig till bakluckeloppis den 16 oktober. Ska bli såååå skönt att bli av med en massa saker som bara ligger här och tar plats. Allt som inte använts under de senaste 2 veckorna åker. Japp, nu vill jag har ordning och reda, mer plats och inget skit i vårt nya hus. Allt i källaren ligger pyrt på det. utom julsakerna. Alla mina "nu ska vi slänga" gener (de är från pappa) bara spritter i kroppen på mig.

Nu ska vi snart på utflykt till syrran. Fint väder och henke ska på AW så vi passar på och fikar oss igenom dagen.

// Sandra

2 kommentarer:

  1. Känner du att du får ihop för lite saker så är du välkommen och hämta en massa hemma hos oss oxå :)

    Kram Cattis :)

    SvaraRadera
  2. kan du inte oxå anmäla dig så står vi där tillsammans :)

    SvaraRadera