tisdag 5 april 2011

Fika i Malmö


Igår var jag och Molly i Malmö och fikade hos söta Susanne och Frank.
Sofia och Elinor kom oxå förbi så de kunde gosa med Molly.
14.00 skulle vi vara hos Susanne så jag förberedde mig väl och var färdig att gå vid kvart i ett. Present till Frank skulle inhandlas, molly + vagn skulle lastas in i bilen och jag skulle hitta alldeles själv i stora okända Malmö. Lika bra att ha god tid på sig. Present köptes på Åhlens och Molly och jag körde ur P-huset ca kvart över ett. Nöjd!. Är ännu mer stolt över att jag hittade direkt hem till Susanne. Fickparkerade (!) och var utanför porten 5 minuter i 14. Supernöjd!.


Molly och Frank
Frank är bara drygt två månader äldre än Molly men född i dec så han är ju hela 1 år äldre.
Wilmer får se upp för Frank hade bara ögon för söta Molly ;)


Molly myser med Sofia.


Kanelbullar, ekologiskt te och massa trevligt tjejsnack senare så var klockan halv sex och vi åkte hem till pappa Henrik.
När vi kom hem så hade dopkorten äntligen kommit så nu ska de bara postat.
Håll utkik i brevlådan om ni kanske är bland de speciellt utvalda ;)

// Sandra

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder på er söta Molly! Ska bli så roligt att se henne på söndag!

    På tal om att komma iväg... Prova att åka till affären med tre tjejer och försök få plats med två av dem i en kundvagn + mat! Sen ska man få ut allt i bilen och gärna komma ihåg att packa upp det också när man kommer hem. Detta ägnade vi oss åt idag :-) Men jag förstår hur du känner dig. Det är ett företag när man fått sitt första barn att komma iväg (och fram) i tid. När vi hade fått Vera åkte jag iväg flera gånger utan riktiga skor på mig. Så jag har varit både på BVC och ICA med morgontofflor på fötterna... Tur att hon föddes under sommaren så jag slapp frysa om mina tår :-)

    SvaraRadera
  2. Herregud! Du är verkligen duktig som tar med alla tre på shoppingtur. Jag har inte gjort det än med Molly, bara snabbhandlat lite på Ica när hon ligger och sover i vagnen. Jag brukar börja packa en halvtimme innan vi ska iväg då brukar jag hinna i tid :) än så länge har jag klarat mig utan att glömma byta skor, hade ju varit såååå kul att se dig handla med morgontofflorna...

    ses på sön!

    SvaraRadera