tisdag 15 september 2009

veckan som gått.. golf

Onsdagen var det dags att stänga ner datorn vid kvart över två tiden och köra till Kävlinge Golfbana för att spela en liten runda golf.

Det var jag , Lena och lilla fröken Nilsson som skulle tackla banas svårigheter. Började sjukt bra med mina järnslag. Slog en 7:a på hål 2 (korthål ca 120 ) och hamnade ca 50 meter bakom green!! och på banans svåraste hål låg jag på green på två slag.. spelade i trans :)

Efter 9 härliga hål så hade jag 17 poäng. supernöjd!!

Tyvärr skulle min boll under alla omständigheter i de vatten om korsade min väg (och de var många..) de sista 9 hålen vilket gjorde att jag inte fick den avslutning som jag hoppats på.

men allt som allt... NÖJD!

Fika efter hål 9



Min birdieputt på hål 6

Jag o Lena (vinnaren)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar