tisdag 15 september 2009

vecka som gått.. pyssel


Torsdag innebar pyssel hos syrran i Ålstorp.
Jag skulle äntligen få ordning på mina kort och klippa o klistra in de i mitt fina guldalbum. Var nog lite väl tidsoptimistisk för jag hann bara sortera mina 313 kort och dela upp de i små högar i kronologisk ordning.
Åhhhhhh va jag älskar mitt bröllop!! får ett leende på läpparna så fort jag ser ett kort därifrån.

Mina småhögar.. tur att Malin o Anna inte pysslade så mycket eftersom jag ockoperad hela bordet.. hahaha...
Malin hann inte rikigt pyssla då hon hade sina nykläckta tvilligar med sig.
Jättesmå och jättesöta.
Blev lite kämpigt ett tag och jag flydde in på toa.. och vem stod där och hängde upp handdukar om inte Mange. Precis när jag behövde en värmande kram o en famn att gråta ut i.

Tack Mange

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar