måndag 7 september 2009

sensation white




Vitt Vitt Vitt.. är carinas färg för tillfället. Hela lägenheten skulle förvandlas till ett vitt himmelrike och vi skulle hjälpa till. Det var Eva, karin, anna, henrik, jag och Carina som stod för själva utförandet och Petra med kids stod för underhållning o sällskap under lunchen. 

Det blev jättefint! 

Jag hade ansvar för hall och pappläggning av det lila köket, skötte min uppgift galant ;) 
Efter det gick jag lös med roller i köket. Har nog varit målare i ett annat liv för jag var sjukt bra. Sa bara opps, ojsan och kära nån då ett par gånger och behövde bara torka lite på listor och fönster mm där det tydligen inte skulle vara vitt (och det var inte mycket som inte skulle det).  I mitten hade vi paus för lunch. Carina bjöd på helt underbara mackor. Fantastiskt bröd som nog hade alla sorters nötter i sig. 



Henrik fixar i hallen o Karin tar en paus från att ta bort "I love u" bården i köket


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar