tisdag 23 september 2014

hello


Här händer det grejer! 
Helgen har varit hektisk med olika träffar. Fredagen åkte vi till Annika och Johan för pizzakväll och idolhäng. Lördagen började med sovmorgon för henrik och jag och kidsen fixade frukost och lekte. Halv tio fick pappan komma upp eftersom jag var tvungen att fixa till mig inför kommande picknick i malmö. Eli hämtade upp mig och vi styrde mot malmö. Perfekt väder i pildammsparken för fika och tjejsnack. Så behövligt att tanka energi. Börjar nämligen känna mig trött och sliten. Barnen är fantastiskt snälla men det är nu 7 månader med avbruten nattsömn några gånger per natt. Även om det bara är att gå upp och stoppa i nappen så börjar det kännas. 
Jaja.. hem och fixa och sen iväg till dalby för träff med hagströms. 
Alltid kul att komma dit och kidsen leker så bra. 
Men de blev ganska sen hemfärd och det blev min lott att köra. 
Jag var så jävla trött och jag kan förstå de som somnar framför ratten. 
det var blink, blink blink... inte somna, inte somna... 
Jag klarade det hem naturligtvis och var aldrig riktigt nära men aldrig mer jag kör hem så sent....
Fick välbehövlig sovmorgon på söndagen... thank you....



Storasyster hjälper till och matar Bianca. 



Casper och Bianca



Picknick med tjejerna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar