fredag 26 september 2014

en dag på väla

I onsdags så åkte jag och kusinen till väla för att göra av med så mycket pengar som det bara gick.. gick ganska bra faktiskt och jag kom ut med kläder både till Molly och Henrik och så lite hemliga paket. Twinsen skötte sig galant men vägrade sova några längre perioder, var för mycket att kolla på.
Till lunch åt jag sushi, tänkte vara lite nyttig och inte välja kebabtallriken som annars såg sjukt god ut.. det var väldigt gott och efter att vi åt så skulle casper och bianca ha sin mat. Plockade upp Bianca i mitt knä, böjde mig fram för att ta flaskan. På en halv sekund hade B lyckats få tag på all wasabi som låg på min tallrik och kletade runt det i handen. AHHHHHHHH.... detta skulle inte bli någon smaksensation utan jag fick hålla handen långt ifrån ansiktet och torkade säkert av med minst tre våtservetter för att vara säker på att inget var kvar... phuuu...

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar