lördag 15 oktober 2011

Va faaaan!!!!!


Imorse låg jag, molly och henke och myste i sängen när min mobil ringde vid åttatiden.
Kände inte alls igen numret så jag svarade lite kort eftersom om vi inte hade haft barn hade vi ju sovit vid den tiden. Han presenterade sig och frågade om jag hade en bil parkerad på lilla södergatan. Jo, det hade jag. Ja, då har det varit inbrott där för fönstret är krossat.
Ammeeeeen! Vaaaa faaaaan! Jävla idioter tänkte jag nästan högt. Jag tackade så himla mycket att han hade gjort besväret att få tag på mitt nummer och ringt. Så det var bara för mig, Molly och Henke att bege sig ut i kylan och kolla på eländet. Så sjukt tråkigt och onödigt. Rutan krossad men inget annat. Ringde polisen och polisanmälde men han hittade inte gatan i deras register, vilket är konstigt då det är typ den enda gatan i stan man får parkera på . Till slut efter mycket om och men så hittades gatan och jag fick ett nummer som ska anmälas till försäkringsbolaget. Sjukt sura pengar.



Henke sanerar bilen och gatan från glas. Molly var med och var glad som vanligt även om jag sa till henne att nu var det ok att vara ledsen och gråta en skvätt över eländet. Mamma och pappa skulle komma och passa Molly en timme så de fick äran att ta hem bilen till sig.



kan även säga att vi inte fick någon tidning heller och då betalar vi bara för att få den på helgen... dubbel surt....

// Sandra

1 kommentar:

  1. Så sjukt störigt. Varför kan folk inte låta bli det som inte är deras!!!
    Lycka till med cykeln till jobbet Henke!
    Kram Cattis :)

    SvaraRadera