onsdag 16 juli 2014

kalas x2


I helgen firade vi bästa Jacken som blir 8 år. Stor kille som fick MFF-ryggsäck och en massa olika uppblåsbara leksaker till poolen. Det bjöds på taco och god blåbärstårta. Alla var väldigt sociala fram till kl 22 då alla bänkade sig framför bronsmatchen. Så och familjen boberg, dock somnade 4/5 delar av familjen och kvar var Molly som sprang runt och dansade och sjöng sina my little pony låtar. Ett mycket bra kalas!

Kalas hade vi även på måndagen då vi förfirade min födelsedag eftersom vi kommer att vara bortresta när själva dagen infaller. Det blev snabbstädning och snabbfixning men vi fick till slut ihop det hela med laxmiddag och jordgubbsmarängtårta. Finfina presenter och trevligt sällskap. Thank you...

Tisdagen hade jag bokat tid hos naprapat. Är fortfarande inte ok i ryggen så jag fick tips av cina och beställde genast en tid. Har aldrig varit hos en naprapat eller kiropraktiker i hela mitt liv och jag hatar!!!! när någon sitter och knäcker sina leder in public. Nu skulle ju mina knäckas och jag var skiträdd..
Det började med genomgång och lite rörelser, sen massage och akupunktur. Nålarna sattes i mina lår och det gjorde så jävla ont att jag skrek rakt ut. Så passa att hon fick stänga fönstret till innegården ;) Ganska överansträngd i mina icke befintliga muskler om man säger så.. sen kom det! knäckandet...jag klarade det, trodde det skulle göra ont men det gjorde det faktiskt inte... och jag känner mig mycket bättre. ska dit imorgon igen för en ny omgång...



Molly med sin nya pysselbok


Hello.. 


// Sandra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar