söndag 6 juli 2014

helgen..

det där gick ju bra.......... not, men helg räknas inte. 
då är det söndagsuppdatering, inte varannan dag :)

så helgen har gått i festens tecken! 
onsdagen började med massage så torsdagen kände jag mig bättre i ryggen. Kvällen skulle tillbringas i lomma hos min moster och larsåke. Syrran med familj var oxå på plats och vi skulle fira 70+ 65 åringarna och kolla in fina lägenheten. God mat och trevlig kväll, som höll på att sluta med att vi åkte in på akuten. Casper var otröstlig på kvällen och ville absolut inte sova. Han var så ledsen att  han skakade och var alldeles röd. Vi packade ihop alla saker, kastade i oss kaffet och skulle iväg. då somnade han i bibbans säng. Jaha. så vi stannade en stund till och allt var frid och fröjd hela natten. 

Fredagen var henriks sista jobbedag och sista dagen jag behövde hjälp med kidsen. 
Mamma kom på morgonen och syrran och noel på eftermiddagen.
Thank you!






Kvällen firade vi med grill hos grannarna och gott vin! Skönt med krypavstånd hem.. ;) 

Lördagen var helgens stora HÄNDELSE.
Alla gamla tjejkompisar med familjer skulle träffas för lek och skoj med barnen på järavallen och sen var det grille på kvällen utan barn. 

Dagen var varm, skojsig och helt fantastisk. 
till kvällen så lämnade vi molly hos syrran och tog twinsen med oss till häljarp. 
Det blev loungehäng, lekar (där mitt lag dominerade) grill och dans på altanen. En sjukt rolig kväll som sent ska glömmas. Kebabdansen var så rolig att jag nästan fick kramp i magen så mycket som jag skrattade.. bilder kommer senare.. 
stort tack till ann-sofie och thomas för planering och utförande!

söndagen var lika varm så efter sovmorgon till 8,15, så packade vi ihop oss och begav oss till syrran för att hänga där och bada med kidsen. 






Molly har kommit så långt nu att det blir lite plask med benen :) 
stort framsteg

Så helgen har varit hektisk men sjukt rolig!! 

Imorgon börjar vi 6 veckors familjetid. 

//Sandra 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar