onsdag 2 juli 2014

då börjar vi igen..

Har lovat min trognaste läsare att bli lite bättre med att uppdatera bloggen så here goes! 
Varannan dag ska det bloggas och varannan tränas (!)
Detta för att stärka upp min fucking pain-in-the-a.. pissrygg som jag har lite nonchalerat under ett halvår och bara kört på trots lite varningssignaler. Eftersom ryggen nu ger mig fingret (!) för att jag fullständigt sket i att ta det lite lugnt och inte gjorde några rörelser ergonomiskt. Nä men nej.. så då får man stå sitt kast... ryggskott deluxe.. 
började i onsdags och fortfarande långt ifrån bra men nu kan jag iallafall gå ganska normalt.. 
sorry, förlåt, pardon, undeshyldigungen...kom tillbaka min gamla hederliga kropp...
jag ska bättra mig
jag lovar...

Med detta sagt så vill jag tacka alla som hjälper oss i detta misära tillstånd

Henrik my love
Mamma och Pappa
Berit och Lennart
Linda och Noel

Det är ju tur man har så snälla kids som finner sig i de flesta situationer så länge de får mat och sova ibland.. 

Okej! då till lite bilder och vad som hänt sen sist... 

 

Casper och Bianca 4 mån och 2 veckor



Jättetrevlig mammafika med Anna, Ellen och Linn.
Hämtade Ellen på dagis och fick åka bräda hem igen.. mycket spännande


invigt de nya pyjamasorna från Familjen Nirfelt/jonsson


Kommit fram till att Bianca gärna sparkar av sig filten 2 sekunder efter jag dragit upp den och att Casper gosar in sig så mycket det bara går....


Henkemannen 


Kusinmys.

Det var det hela, nu orkar jag inte stå 1 sekund längre om inte ryggen ska gå mitt itu och det är jag inte så intresserad av...

Over and out
Sandra 


(Bättre nu Cattis? )  



1 kommentar:

  1. Det är fantastiskt!!!
    Krya på ryggen o ser fram emot ny uppdatering imorgon ��
    Kram kram ��

    SvaraRadera