torsdag 6 december 2012

lucka 6


Vad finns i lucka 6?
Viaplay.se

För några veckor sedan så anmälde vi oss till viaplay.se. De hade en gratis provmånad där man kunde se fritt på deras filmer, serier och dokumentärer. Henrik var väldigt angelägen om att se sista rundan i Formel 1 serien och eftersom de hade massor med sport så anmäldes det snabbare än snabbast. Nackdelen var ju att provmånaden inte innefattade sportutbudet... snopet! men JAG är ju happy. Så istället har vi tittat på en massa filmer om kvällarna. Tänt brasan och myst med en film. Kan ju inte bli bättre. De filmer som verkligen jag verkligen kan rekommendera är följande:

1. Black book.
En holländsk film som utspelar sig under andra världskriget. Den var så sjukt spännande, romantisk och gripande. SE DEN!

2. Jägarna 2
Bra svensk film även om slutet är lite sisådär.

3. Colombiana
Hämnd. Maffia. Do I need to say more?....

och idag in Burges.
Vilken film... väldigt speciell men ack så bra.

Nu ska jag packa allt jag ska ha med mig för att gå direkt från jobb till vår julfest. Alltså 3 klänningar, 2 skor, strumpbyxor, 2 koftor, 1 partyväska och massor med smink.


// Sandra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar