onsdag 29 juni 2011

värme


soligt och 29 grader i poolen.. just nu klagar jag inte på att vara mammaledig
(i och för sig så klagar jag aldrig på att vara mammaledig ;) )

Veckan har börjat med finbesök av Frank och tjejerna från skolan i Landskrona. Frukostfika och en hel del uppdatering hanns med innan det var dags för alla att åka hem igen. Vem som var ovän med vem, vem som var gravid, vem som hittat ny pojkvän och annan superviktig info.

Igår orkade vi inte vara i lägenheten utan körde raka vägen hem till mamma och poolen. Typ en halvtimmes egentid i solstolen fick jag oxå då Molly somnade i vagnen. Glad för det lilla.... på eftermiddagen fick vi besök av kusinerna och det blev bad meddetsamma. Jack tog ett uppehåll, käkade kaka och gick på toa. När han var färdig glömde han att musklerna var avtagna och att en bomb i vattnen kanske inte var det bästa. Rakt ut från toa och hopp i plurret. Hörde bara ett NAAAJJ från pappa och ett större plumps 2 sekunder senare.Sen var det en blöt pappa som fiskade upp Jacken innan han visste vad som hänt. Tror aldrig jag sett pappa bada med kläderna på :) Till kvällen kom även henrik och magnus och det blev grille och glass. Längtar så tills huset blir färdig, då ska vi grilla varje dag.

Idag har vi varit i statsparken med Enikö, Robin och Felicia. Det var vaaaarmt och roligt. God lunch hade enikö fixat medans jag gjorde det lätt för mig med mormors kakor :)

imorgon blir det poolen igen.....

// Sandra

1 kommentar:

  1. Ser super härligt ut...... Njut på!

    Kram Cattis :)

    SvaraRadera