tisdag 9 mars 2010

presenter


Till helgen så ska vi till syrran och Magnus som ska fira sina födelsedagar tillsammans.  Lindas present har varit klar sen innan jul. Hittade den perfekta presenten på nätet och jag var tvungen att slå till! men present till mange är lite klurigare.. har inte fått några direkta bra tips av syrran heller. Jag slutade lite tidigare och tänkte att idag ska jag hitta nåt fint på stan. Hamnade på laugerhaus. Hittade inte vad jag ville till mange. Hittade dock jättefina rosa servetter och långa ljus som jag ska ha i min ljusstake. Vidare genom stan. Bianco uppenbarade sig och jag var tvungen att gå in. Hittade ett par skor som jag direkt förälskade mig i. Det jobbiga var att de fanns i två färger som var lika fina.. aahhhh.... Frågade tjejen i affären vad att göra och hon sa att hon hade haft samma problem och helt enkelt köpt båda. Hm.. tanken slog mig men jag var tvungen att välja.. Vilka tycker ni är finast? 



Efter grym beslutsångest (dock inte så allvarlig som syrran alltid har) valde jag skor. 
 2 sekunder efter mitt beslut hittade jag även en väska, på rea. 55 kr för en väldigt söt volangsak kunde jag bara inte säga nej till. Den var ju nästan gratis. 




Okej. Fokusera. Mange. Present. 
Gick vidare ner på gatan och kom på att en bok kanske mange vill ha. Gick till Åhlens och hittade ner i källaren till bokrean. Gick några varv och hittade en bok. Gick till disken och handlade. 
Det blev en bok till mig och Henrik. 

ajdå. måste nog ut imorgon igen

// Sandra 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar