fredag 5 mars 2010

förvirrad


I veckan har jag varit totalt förvirrad. 

två dagar i rad glömde jag jobbmobilen hemma. Ganska störigt men det blev lugnt och skönt på jobb. Nästa morgon tittade jag extra noga att jag verkligen hade lagt ner telefonen i väskan. Det sista jag gjorde innan jag  sprang ner för trappan var att ta mitt ID-kort och hängde det fint runt halsen. Väl framme vid tetra grinden så insåg jag att mitt TetraID var ett blågult 24seven kort!! inte så lätt att komma in med gymkortet (dessutom henriks gymkort) Idag trodde jag att jag äntligen lyckats (kort och jobbtelefon -check) men nu ligger min lila privata telefon fint på mitt skrivbord på jobbet..... suck. 

// Sandra 

1 kommentar:

  1. Ha ha ha... du är lika snurrig som jag! :-)
    Jo, äter en morot och två katrinplommon om dagen oxå. Magen funkar ju inte alls annars.. :-)
    Choklad är min favvo oxå, banan är inte dum heller! Hoppas ni har det bra, hälsa Kusin Henrik!
    /Elle

    SvaraRadera