söndag 7 mars 2010

dröm


i morse drömde jag jättekonstigt.. Henrik och jag var på en stor båt, typ en färja, men jag vet inte vart vi skulle åka till. Efter en massa skumma saker ringde klockan på båten och vi närmade oss hamnen och vi skulle göra oss redo för att gå iland. Då skulle vi börja packa ihop våra vinglas som låg lite överallt och det blev väldigt stressigt att få tag på alla glas. Mitt i allt kom en höna och sprang runt oss... vaknade... Hmmm Vad betyder detta!? Som tur är så beställde jag av Antons jultidningar en drömtydarbok. ( har haft väldigt nytta av denna och använt den flitigt) 

Färja: är associerad med döden. Detta skulle innebära att en stor förändring är i antågande.

Vinglas: har två betydelser 1) Lycka och firandets glädje 2) graviditet

Höna: symboliserar diskretion, moderskap och förökning

Hmmmm.. försöker mitt undermedvetna säga mig något??!!

// Sandra 

1 kommentar:

  1. Jo, det var en bra film! Tycker du ska dra maken till malmö nu i veckan ;).
    Spännande och kul det där med drömtydning hehe

    SvaraRadera