söndag 7 mars 2010

lördag



Lördagen hade vi finbesök hela dagen. Det började med att Catarina och Wilmer kom till stan vid halv tretiden. Eftersom Wilmer låg fint i vagnen och sov så bestämdes det ganska snabbt att vi började med en runda på stan. MQ, Vero moda och Konsum gicks snabbt igenom och vi bestämde att sista affären fick bli HM. Mitt i kön till provrummet så vaknade Wilmer. Han var snäll och tittade runt tills vi kom in. Då blev det genast lite kinkigare och inte så konstigt när man var klädd för att vara ute och kom in i bastun HM. Catarina redde ut situationen och lyckades även hjälpa mig att hitta ett par snygga jeans. Bra jobbat!

Efter HM besöket gick vi hem och Wilmer fick gröt och till efterrätt katrinplommonpuré.
Det gick ner fortare än kvickt :)








Catarina och jag drack kaffe o åt mina goda banan-choklad muffins (lalias recept). Massa skvaller senare så hade klockan blivit så mycket att Catarina fick hjälpa mig i köket inför kvällens middag. Det blev nog de finaste klyftorna av sötpotatis jag någonsin sett :) Catarina vinkades av och en halvminut senare plingade Anna på dörren. Henrik och Henrik kom en halvtimme senare. Mat och melodifestivalen fick vår uppmärksamhet och jag blev förvånad att min favorit Pauline blev utslagen redan i första duellen. Jessica var helt klart värd att gå vidare och Pernilla gick väl vidare just för att det var Pernilla. Efter tävlingen blev det bröllopsprat hela kvällen och in på natten. Vet att det kommer att bli ett jättefint och roligt bröllop vi ska på i sommar!!

// Sandra









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar