tisdag 3 november 2009

shopaholic


Eftersom vi varken har barn, villa eller vovve som slukar våra pengar så tänkte jag att det skulle sättas sprätt på en hel del i helgen... och så blev det!! 

Det var verkligen trevligt att tillbringa både lördagen och söndagen på Nova. Lördagen med Henrik och söndagen med Cattis. 
På lördagen skulle jag till Nova för jag hängde undan en klänning på kappahl som inte fanns i stan. Sagt och gjort stegade jag in i affären och fram till disken. Sa till damen att jag var i stan och de ringde och hängde undan en lila klänning till mig. Okej, sa damen och började leta i skåpet. Jag kunde inte se den i skåpet så jag började fundera. Tittade upp på väggen och där stod det med stora bokstäver... LINDEX... opps fel butik. Kappahl låg visst bredvid.. lät damen leta lite till och gav henne en "åh det gör inget" blick för att de inte hängt undan min klänning utan att jag nu fick leta upp den i butiken.. hihihi.... 

Nu till min shoppingrunda
mina inköp.
Träningskläder
klänning för alla kommande dop
underkläder
stövlar 
finskor
Väska (den jag var värd enligt cattis o annika ;) ) 
kofta
jeansleggings
svarta leggings

hmm.. var nog allt :) 


Var inne på bianco och testade ett par sjukt snygga svarta finskor och medan biträdet hämtade min storlek så jag skulle prova båda fick jag syn på ett par stövlar. Bruna, kilklack och veckade, med andra ord.. måste ha. Så det blev två par skor. När hon packade ner de i sina lådor kom jag på att jag inte visste vad de kostade.. hur härlig känsla som helst... 


1 kommentar:

  1. Shopping är underbart! Jag har själv shoppat loss i Hudik + på Center syd så nu är det köpstopp på kläder resten av månaden :)

    SvaraRadera