lördag 22 augusti 2009

fredag


Fredag betyder jobb på tetrapak och jobb på mjuk o fin :) 

Segade igenom dagen på tetra och styrde kosan mot Friskis o Svettis huset. 
Väl inne möttes man av en bastu. det var så varmt så varmt... det blev inte bättre av att torktumlaren gick för fullt inne på lagret. Min sista kund ville ha helkroppsmassage och efter en timme, kvart i sex när jag var färdig, rann svetten längs med ryggen och benen.. phuu.. det är värre en 45 min spinning. Men det är såå klart värt det.. så sjukt roligt det är att jobba hos emma :) 6 timmar där känns som en kvart.. 
Fick mina ben fint vaxade oxå så jag är fin till nästa helgs bröllop! 

Väl hemma var det bara att snabbduscha och byta om och sen sticka ner till herkules bar. 
Där satt Christian och väntade in alla. Innan jag hann ner så hade cattis o tobbe anlänt och starx efter min ankomst droppade henrik in. 
Efter några öl och cider, cola light till fru gravid, gick vi vidare till Italia. God pasta o vin slank ner i magen.. mumsmums. Vi bestämde att det skulle bli fortsättning hos oss med Kaffe, efterrätt och poker! Eftersom allt detta blev bestämt på förmiddagen idag så såg vår lägenhet ut som den brukar.. med andra ord.. inte gästvänlig. Fick fem minuters försprång och det blev ganska fint i vardagsrum, hall o toa och fruktansvärt inne i sovrummet (där alla lösa saker hamnade) men men vad gör man inte... efter två rundor poker stod Henrik segrare i en och Christian segrare i en ( var sjukt nära att slå christian men snubblade på mållinjen) 
Allt som allt en mycket trevlig eftermiddag o kväll...

// sandra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar