tisdag 9 augusti 2011

måndag


Igår fick jag ont i huvudet. Brukar aldrig ha det och jag har bestämt att jag vägrar ha migrän trots att det finns runt om mig (syrran och kusiner har jobbiga anfall) ! tänkte att lite vila är det nog jag behöver. Försökte sova lite under Mollys halv tolv till halv ett vila. Hjälpte inte. Tänkte att det är nog mat jag behöver. Fick gjort ordentlig lunch med korv och spagetti. Hjälpte inte och blev värre. Skickade mail till henke att han behövde nog komma hem i tid vid 4. Tänkte att det nog är vatten jag behöver. Hjälpte inte. Då fick jag en snilleblixt. Har under 4 veckor konstant bälat i mig morgonkaffe, men inte denna morgon. Kaffe var det min kropp behövde och mitt huvud var i desperat behov av det. Fick snabbt fram en kopp (tack snabba mocka master) och gjorde praktiskt taget botten upp med min mugg. Blev totalt yr och nästan svimfärdig. Fick lägga mig på köksgolvet bredvid molly i babysittern. Fick snabbt till ett sms till henrik att om han kunde komma hem så hade jag varit ytterst tacksam. Han kom hem snabbt. Fick byta köksgolvet mot sängen och sov i 2 timmar :) När jag vaknade mådde jag bra igen.

Idag har vi börjat dagen med att dricka kaffe.

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar