tisdag 29 mars 2011

Världens bästa syster


I söndags fick jag och Molly 1-månadspresent av syrran!
En superduperfin klänning/tunika till både mig och Molly
Vi kommer att bli så sjukt fina till hösten/vintern :)
Tack tack tack!



I lördags var vi även på bytaredag som syrran och några vänner till henne anordnar i Hofterup. hade ju hört talas om dessa dagar och att det var mycket folk.. men inte anade jag att det var sååå stort! Helt sjukt mycket folk och jättemycket kläder. Eftersom vi skulle åka till GBG och vi tog in Molly som sov i sin bilstol så kände jag mig lite stressad. Att kön till kassan var ungefär 100 meter lång gjorde inte saken bättre. Vi kom i alla fall in i rummet där de hade de minsta storlekarna och där började vi leta. Hittade en hel del fina plagg på den korta tid vi var där och eftersom jag var ganska snål och bara tog plagg för en tia så blev det en hel del (tror dock att jag betalade lite mer för kittyplaggen.. men de kunde jag lägga en extra slant på).
Här är alla plaggen som jag fick för endast 200 kr!
Jag är helnöjd och det bästa av allt var att jag gav alla plaggen + pengar till syrran så slapp jag stå i kö och hon fixade mina plagg när dagen var slut.



Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar