tisdag 29 mars 2011

Molly goes vintage


Tisdagar på numera officiellt Mollys baddag.
Litet bakslag var det idag då det blev skrik nästan hela badtiden (vilket är typ 2 minuter). Denna badskräck måste hon ha fått från Henriks DNA-kedjan då jag endast skrek när mamma tog UPP mig från badet.
När Molly var ren och fin så tänkte vi prova på kläder som vi har fått från mamma Stina. Nämligen mina och syrrans små bebiskläder från 70 och 80-talet. Efter mycket funderande blev det en röd velourdress. Hur fin som helst och passar utmärkt. :)

Idag var det första gången som jag ringde FK.
Fick meddelande om utbetalning och tyckte att det var i minsta laget.
900 förra månaden och 2000 denna.
Ringde och sa att jag måste ha gjort något fel när vi anmälde för enligt den tabellen så skulle jag få betydligt mer. inväntade svar. "Nä, du har nog inte gjort nåt fel, det är nog vi" Ja, det var väl det jag visste! mycket riktigt så hade någon slagit in fel kod så jag fick det minsta basbeloppet vilket är 80 kr dagen. Så efter lite knappande på datorn och ursäktande så ser jag nu fram emot en rejäl slant som ska komma in om några dagar.

Antar att det inte blir sista gången jag får ringa FK.

// Sandra :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar