tisdag 26 oktober 2010

BM


Idag har jag och Henrik varit hos vår barnmorska på Södertull. 
Vi skulle mötas upp på plats och innan dess skulle henke hämta upp vår mapp med alla våra papper som vi naturligtvis glömt hemma. Jag anlände lite tidigare för att hinna väga mig och kissa på sticka för att kolla äggviteämne.  Typ 5 minuter innan vår tid ringer min jobbtelefon och eftersom jag är i full fart med stickor och plastmuggar inne på toan så har jag bara i huvudet att henke inte hittar mappen!! Snabbt upp med telefonen och svarar... för sent ser jag att det är inte Henriks nummer som visar sig på skärmen och nu hade jag redan svarat!! Inget annat att göra än att säga Hej och hoppas att personen i andra luren inte hör att jag är på toan... hehehe.. avslutar mitt samtal ganska snabbt och med tanke på Mattias småfnitter när han la på så förstod han nog var jag befann mig..... 

Alla tester var bra och vi fick höra hjärtljudet på bebben. ..Jättesnabbt gick det.... 
Imorgon går jag in i v 25 och till min stora stora förtjusning har jag bara gått upp 4 kg än så länge! 





// Sandra :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar