onsdag 15 september 2010

container


Vi har äntligen fått vår container som LKF lovat oss. Den ska vara på plats fre-mån men den har redan anlänt. Jag känner att min gen från pappa "jag måste slänga så många saker så att containern blir full" har attackerat mig med full styrka. Har storstädat garderoben och nu har jag gett mig på vår stora klädkammare som vi knappt kan komma in i. Halva är rensad och nu ser det  ut som kriget i hela lägenheten. Saker som vi ska ha kvar som inte har kommit tillbaka och fullt med saker som ska i containern ligger lite huller om buller i lägenheten (fast jag har full koll) tyvärr har inte min kastaiver riktigt smittat av sig på maken..

Idag har jag äntligen hittat en klänning för bröllopet vi ska på i slutet av september. Hittade en lämplig klänning på MQ som passar till både min hatt och min växande mage :)  

1 kommentar: