tisdag 20 april 2010

HIF-MFF



Mitt i snöstormen så körde röda faran till Furulund (lite mesig fart eftersom sommardäcken hade kommit på) för att titta på när MFF skulle spöa HIF. Ett stopp på Milas hanns med innan matchen började, pizza till folket och sallad till mig inhandlades. Har börjat ny diet, high fat low carb, som funkar väldigt bra.  Bjöd bort mitt bröd och drack vatten fast coca-colan stod precis framför mig hela kvällen. Kände mig stolt när jag åkte hem att jag åt min sallad, drack mitt vatten och tog endast 3 skumprickar av hela godisskålen.. duktiga mig.. 
Matchen började bra med straff till MFF efter 3 min! sen gick det väl sämre och mer behövs inte tilläggas.. 
Hade köpt semesterpresent till Wilmer som fick en solhatt och solglasögon. Solglasögonen var på i 20 sekunder sen började Wilmer gallskrika.. får  vara nöjd med det lilla :) 
Husprat, bebisprat, möhippa o svensexeprat och kärleksskvaller avhandlades och sen var dags att åka hem igen... trevligt trevligt! 

// Sandra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar