onsdag 30 december 2009

lundaspelen


mellan jul och nyår invaderas Lund av handbollsspelare från hela världen. Jättestor turnering (som jag har vunnit två gånger med KHK :) )  som pågår i alla idrottshallar i hela stan med omnejd. Gick även bort ett tag på lunchen till Tetras idrottshall som hade besök av pojkar -99. Det var semifinaler och jag fick se mycket glädje men även massa tårar från de utslagna lagen. Eftersom varje pojke hade halva släkten med sig så var det knökfullt i den lilla hallen. När jag kom hem så hade Henrik anlänt från göteborg och vi satte oss på cyklarna och cyklade mot Lunds nya Arena. Det var kvartsfinaler för killar och semifinaler för tjejer. Hann med 3 matcher (2x15) innan vi cyklade hem igen. I foajen hittade vi även Kim Andersson!! 
Fick ta lite foto på honom o Henrik... Henrik skulle även ta sitt klassiska peta näsan foto, det blev sådär eftersom jag skakade så mycket av att jag skrattade hela tiden :) 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar