tisdag 2 december 2014

twins och mr snowman


Hej Mr snowman! 
Vi har ju helt klart snyggaste julpyntet  i trädgården. En 1,5 m hög snögubbe!! 

För övrigt börjar vi så smått återhämta oss från lite sjukstuga. De var Casper som fick feber och hade ont någonstans. Gissade först på tänder eftersom han åt bra och var ganska pigg i övrigt.. men eftersom inte febern gav med sig och han hade väldigt ont på natten så kände det som kanske öron. Var jobbigt att se och han fick en hel del alvedon för att kunna sova.. mammas lille kille. Ringde på söndagen till vårdcentralen då jag misstänkte öroninflammation. Svaret jag fick är är ju lite märkligt, tycker jag. Visste jag inte med säkerhet att det var öroninflammation så fick jag ingen tid. Att bara ha feber och misstänka öron.. nej nej.. det kan bero på så mycket annat att de har feber. Jaha, men jag är ingen läkare. Det är ju lite därför man vill att en läkare ska titta på ens barn.. så vi blev hemma och som tur var så vände det sakta men säkert. Nu har jag en glad liten kille som sover gott på natten igen.. puhh... 


helst ska man vara så nära varandra som möjligt :) 



// Sandra 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar