tisdag 2 december 2014

gift vid första ögonkastet


Idag sov twinsen 2h på förmiddagen och 2 h på eftermiddagen, synkat!! Tjohoo.. så jag fick både städat och kollat igenom några svt program. Chansade på svt flow "gift vid första ögonkastet". Ett experiment där 4 experter sätter ihop 6 singlar till par som gifter sig första gången de träffas, har festen, bröllopsresan och flyttar ihop. Efter 4 veckor ska de bestämma om de vill skiljas eller fortsätta leva som man och fru. Jag är heeelt fast. 2 av paren blev verkligen kära vid första ögonblicket. Jag fick kärleksrysningar längs hela kroppen av att se deras kroppsspråk och kärlek. Hela jag blev så tagen av dessa paren och jag vill så gärna att kärleken ska vinna och att de inte ska skiljas :) Tvingade till och med Henrik att kolla på själva vigselakten när alla barn sov så han fick se vad jag menade när jag försökte förklara alla känslor...  fortsättning följer.. just nu ligger där 4 program på svt.play... gå in och kolla och känn kärleken spira....



// Sandra 

1 kommentar: