torsdag 14 februari 2013

alla hjärtans dag


idag är det kärlekens dag och vi sprider massa kärlek runt oss. Jag fick fina blommor och massa med gelehjärtan av Molly och Henrik och henrik fick fina kärleksnäsdukar eftersom han nu har varit förkyld i närmre 3 veckor.. I posten kom sedan fina kort från mamma och momor.



I veckan har jag haft städa ett rum om dagen. Mollys rum, gästrummet, tvrummet och hallen är nu klara och fläckfria. Imorgon blir det kök/vardagsrum och på lördag  blir det övriga rum eftersom vi ska ha gäster på kvällen :)

En dag som idag måste jag sprida lite extra kärlek runt mig.
Jag skickar lite extra kärlek och styrka till min kära farbror som kämpar tappet mot sin sjukdom.
och kärlek till hans närmaste som behöver det lika mycket...

// Sandra  

1 kommentar:

  1. Tack Sandra, det värmer! Vi blev så glada för omtanken <3
    Stora kramar, Börje och familjen

    SvaraRadera