söndag 20 november 2011

Första GI helgen

Min första GI helg är avklarad.


Fredagstacosen blev kyckling med blomkålspure samt grillad squash och vatten istället för läsk. Finemang men framåt halvägs in i idol så kom lite godisbegär. Inte för att jag var hungrig för det var jag verkligen inte utan mest för att ha något att göra i soffan.. typ. Men jag stod tappert emot och tog lite nötter istället. Frukost inga problem, Yoggi med blåbär o nötter, slinker lätt ner. Lunchen på stan blev sallad och kvällsmat överbliven kyckling o coleslaw. Grillning blev korv, utan bröd, och kvällsmat laxsoppa. Har klarat en hel helg utan en enda liten godisbit, colablask eller kaksluring. Har nog inte hänt sedan 1989 typ..


Jag är impad av mig själv!




Idag fyller snäckisen 9 månader!

lika länge ute i världen som i min mage. Tiden går väldigt väldigt fort nu känner jag.

Krypningen går sådär, men lite rörelse har hon börjat med fast inte fråmåt utan hon ålar bakåt. Inte så bra när man lägger en sak framför henne och hon bara kommer längre ifrån :)


Idag fick hon världens sötaste klänning, röd med prickar på, av fina faster Jenny.

Perfekt till alla kommande julgalajfester.








Fina Molly




// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar