måndag 22 november 2010

Vad har hänt nu då?


Massor! 

Vi har varit och kollat på H43-Lindesberg med syrran och kids.
Jämn match som H43 vann med endast 1 mål. 

Jag har varit på nollefirande på jobbet som började hemma hos Lena H i gunnesbo och slutade på big bowl i malmö. Det gick väldigt bra att spela trots lite framvikt. 133 poäng blev min poäng som räckte till en finfin 3 plats av 12 :) 
Mamma hade gjort smarriga chokladtårtor som uppskattades av alla på festen! Tack tack

Henrik var och afterworkade med golfsektionen på Glorias och fick hem ett av priserna
Årets mussla!
Priset var två blöjor av ministorlek och ett stort grattis att han snart ska bli pappa!

Lördagen var lugn och skön
En tur på stan, fika på espresso house, pizza till kvällen och nya robin hood på TV. 

På söndagen åkte vi hem till Anneli och Sead som flyttat från Höganäs till Rydebäck. En superfin lägenhet fick vi se  och smarrig tacopaj åkte ner i magen. Vi fick vår dos av barnskrik från småkinkiga David och tjejbus från Alma och Tove. 
Vad har vi gett oss in på??!!  ;) 

Nu är det bara 85 dagar kvar! 
Tiden går så sjukt fort..
Har varit på sockerbelastning och det var finfint, ingen graviditesdiabetes :) 
Har anmält oss till föräldrarkurs och magen växer på bra.




Var bara tvungen att köpa dessa gulliga strumpor till bebben
I love HM



// Sandra

1 kommentar:

  1. haha du e för rolig, har du redan köpt hem grädden =P.
    Det ante mig att chokladen smakar bäst. Choklad e liksom alltid choklad ;).
    Vet inte hur många värdechekar jag får, men minst 2 antar jag. Men såklart hoppas jag på en hel bibba, så man kan testa mer än en grej med varje.
    Ha det fin Kramar

    SvaraRadera