fredag 15 januari 2010

veckan som gått


Det har varit en ganska händelserik vecka.. 

Träning, träning ,träning är min nya livsstil och tyvärr hänger det ihop med aj,ont,stel en till två dagar efter :) 

men jag har även hunnit med att fika med mina fina tjejer! Cattis, Carina och Anna träffade jag på espresso house i Lund i onsdags och det pratades hejvilt om bröllopsplanering, nyårsfirande, 30-årsfest, bebisar och hus.. trevligt, trevligt.. 

Torsdagen hälsade vi på min morbror Sven som hade problem med sin dator. Hackern Henrik fick sätta tänderna i problemet och vips så funkade allt precis som vanligt igen. Sven glad och alla glada. Vi passade även på att bjuda in morbror till Henriks kalas imorgon och jag förklarade att det nog skulle bli kortspel så att han redan nu var inställd. Verkade inte vara några problem med det :) 

sen åkte vi vidare till Willys för att inhandla mat/godis/dricka mm till lördag. Med vagnen full av varor med bla godis, chips mm överst så ställde sig spinninginstruktören bakom oss i kön till kassan!! Sa hej och att han inte behövde kolla i vår vagn, hehe... han sa,  jo, men man ska ju äta efter träning :) 

Efter jobb åkte jag till lomma för att hälsa på Boel på HudHälsan. Det blev en smärtsam upplevelse men nu är jag fin och hårfri på benen. 

Idag fick henrik sin fina hatt med posten... den satt som en smäck och han kommer garanterat vara finast på stället... efter mig och annika. 

NU ska vi ha fredagsmys.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar