söndag 27 april 2014

livet just nu


Tyckte jag hade bra koll på läget. Henrik fixade i trädgården, Molly lekte vid bordet, jag matade Bianca och Casper låg nöjd i babygymmet..  på mindre än 5 sekunder ändrades allt... då började Bianca kräka upp all mat, och då menar jag ALLT, Casper började skrika hysteriskt efter mat, jag säger till Molly att gå ut och hämta pappa för att ta hand om Casper. Molly går glatt ut och kallar på pappa, då hör jag att mollys glada tillrop byttes ut till panik. MAMMA, jag måste kis... och där kom det. Molly som nu har trosor och ska lära sig gå på toan kissar ner sig och blir megaledsen. Casper gråter fortfarande och jag försöker torka kräk på Bianca, mattan, stolen och mig själv samtidigt som jag försöker få Molly till närmsta toalett. Då ringer telefonen..... lovely.

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar