söndag 13 februari 2011

2 dagar kvar!


Nu har du bara två dagar på dig innan du är försenad! Det trodde jag verkligen inte. Alla jag delar lite gener med har ju fått barn för tidigt.. hmmmm... men eftersom bebisen har mest gener från mig så kanske det inte är så konstigt att bebben är lite sen.. sådan mor, sådan bebis :)

tänkte jag skulle göra en lista som jag ska tänka på när jag ligger där inne på BB och har skitont.

Vad jag kan göra när bebis är ute!
  • gosa med bebis
  • börja träna
  • gå ordentligt
  • använda vanliga kläder
  • dricka latte
  • dricka vin och drinkar
  • sussi
  • använda alla mina fina bebiskläder på bebisen
  • gå promenader med fina vagnen i det fina vårvädret
  • slippa halsbränna
  • gå med i "jag har faktiskt krystat ut ett barn ur min kropp"-klubben

Varför jag vill att bebis alltid ska stanna i magen

  • Aj aj aj - förlossning
  • kunna klappa magen och känna små fötter

// Sandra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar